Předmětem projektu je rekonstrukce silnic III/1854 III/1855 v intravilánu obce Hlohová v celkové délce 1,52 km a odstranění tří bodových závad.
Cílem projektu byla rekonstrukce silnice II/229 v úseku mezi městy Kralovice a Kožlany v délce 2 855 m.
Předmětem projektu byla rekonstrukce 10 510,63 m dlouhého úseku silnice III/19844.
Předmětem projektu byly úpravy v ulici Dr. Holuba v délce 432 m.
Cílem projektu byla rekonstrukce dvou úseků silnice III/18050 v celkové délce 2 820 m.
Předmětem projektu byla realizace rekonstrukce úseku silnice III/18019a v délce 1336,3 m.
Předmětem projektu byla rekonstrukce 6 193 m dlouhého úseku silnice II/193.
Předmětem projektu byla rekonstrukce silnice II/187 v průjezdném úseku obce Hrádek u Sušice v délce 0,99 km.
Předmětem projektu byla rekonstrukce stávající silnice II/145 v úseku Radešov – Kašperské Hory v celkové délce 3,19 km.
Předmětem projektu II/169 Horažďovice – Rabí – Sušice, 1. úsek byla rekonstrukce silnice II/169 v délce 5,94 km.
Předmětem výše uvedené stavby byla rekonstrukce silnice II/205 v celkové délce 4 370,12 m.
Předmětem projektu Rekonstrukce silnice II/232 Břasy – Liblín, etapa 1 byla rekonstrukce silnice II/232 od železničního podjezdu v obci Bezděkov v km 9,880 až na konec obce Břasy v km 12,420.
Předmětem projektu byla rekonstrukce silnice III/19018 a II/190 v celkové délce 0,69 km.
Předmětem projektu II/190 Nový Spálenec – Všeruby byla rekonstrukce komunikace II/190 v délce 5 874 m.
Projekt řešil rekonstrukci pozemní komunikace II/189 v souvislém úseku délky 3 726 m od křižovatky se silnicí I/26 v obci Draženov na začátek městyse Klenčí pod Čerchovem.
Předmětem projektu II/117 Mirošov – Strašice etapa I.B a II. byla rekonstrukce silnice II/117 od železničního přejezdu regionální dráhy Rokycany – Nezvěstice ve městě Mirošov k začátku obce Dobřív.
Jednalo se o rekonstrukci krytu stávající vozovky silnice II/190 v úseku od křižovatky se silnicí III/19011 u obce Pláně na začátek obce Chudenín.
Předmětem stavby byla rekonstrukce silnic III. třídy č. 18025 a 18027 v obci Štěnovice.
Předmětem projektu byla rekonstrukce komunikace III/18027 a mostu ev.č. 18027–2 přes řeku Úhlavu v obci Předenice.
Projekt se týkal rekonstrukce úseku silnice II/198 v délce 3 963 m od v úseku od konce úpravy u D5 po začátek obce Přimda.
Předmětem stavby byla rekonstrukce silnic II/204 v celé délce průtahu obcí Mrtník.
Cílem projektu byla rekonstrukce 48 m komunikace III. třídy III/1804 a rekonstrukce mostu ev.č. 1804–2.
Předmětem projektu byla rekonstrukce silnice II/190 v délce 14,86 km.
Hlavním předmětem byla rekonstrukce silnice II/169 a II/145 v délce 1 170 m.
Projekt měl za cíl rekonstrukci 5 387,35 m dlouhého úseku komunikace II. třídy II/605.
Projekt se týkal rekonstrukce mostních objektů 11762–2 a 11761–1 v obci Měcholupy na silnici III/11762.
Projekt měl za cíl rekonstrukci 3 345,17 m dlouhého úseku komunikace II. třídy II/200.
Projekt II/605 Okružní křižovatka Křimická byl liniovou stavbou, která řešila bezpečnější způsob křížení silnic II/605 a III/2031, III/18053 na průtahu obcí Křimice.
Projekt Rekonstrukce mostů ev.č. 201–040 a ev.č. 201–041 v Manětíně řešil rekonstrukci dvou mostů v intravilánu města Manětín.
Projekt Modrava – křižovatka sil. III/16910 řešil rekonstrukci křižovatky s místní komunikací v obci Modrava.
Projekt se týkal rekonstrukce silnice II/200 mezi Vidicemi a Horšovským Týnem v délce 7 276 m.
Projekt III/18036 Chlumčany – Dobřanská ulice se týkal rekonstrukce úseku silnice III/18036 v délce 346,5 m od hrany křižovatky s ulicí Komenského až ke kruhovému objezdu na křižovatce s ulicí U hřiště v obci Chlumčany.
Projekt „II/205 Nekmíř – průtah“ zahrnoval rekonstrukci 1 228 metrů dlouhého úseku silnice II/205.
Projekt Rekonstrukce silnice II/198 Pernolec – Přimda, úsek 1 rekonstruoval 4 208,2 m dlouhý úsek silnice II. třídy č. 198 ve špatném technickém stavu od křižovatky se silnicí č. II/199 po obec Úšava.
Projekt II/190 a III/19016 průtah Chudenín se týkal rekonstrukce průtahu obcí Chudenín v celkové délce 1 440,7 m.
Projekt Průtah II/117 Skašov rekonstrukce silnice se týkal úseku silnice II/117 od křižovatky se silnicí II/230 Nepomuk – Přeštice ke konci obce Skašov, v plynulé návaznosti na nově rekonstruovaný úsek směrem na Letiny.
Projekt řeší nevyhovující technický stav původní komunikace, potřebu dopravního napojení venkovských sídel Chanovic, Nové Vsi a celé přilehlé oblasti s přibližně 900 obyvateli na nadřazenou dopravní síť, stabilizaci hospodářství v regionu a snížení negativního dopadu dopravy na životní prostředí a bezpečnost obyvatel.
Projekt se týkal rekonstrukce 845 m dlouhého úseku Radyňské ulice (silnice III/18026) ve Starém Plzenci.
Projekt II/231 v Plzni, Plaská – Na Roudné – Chrástecká, 1. etapa zahrnoval rekonstrukci části Jateční třídy v délce 450 m, vybudování přeložky stávající komunikace v délce 627 m a výstavbu nového mostu.
Projekt Městský okruh Domažlická – Křimická v Plzni řešil vybudování 2,05 km nové komunikace II. třídy, která představuje 1. etapu západního obchvatu města Plzně.
Projekt „II/230 Nepomuk – Přeštice, 1. část" se týkal modernizace silnice II/230 v celkové délce 10 892 m od hranice města Nepomuk až za obec Skašov.
Projekt „Rekonstrukce mostu č.ev. 230–006 Stod“ zahrnoval rekonstrukci mostu ev.č. 230–006 včetně 175 metrů dlouhého úseku silnice druhé třídy II/230.
Projekt „Rekonstrukce mostu č.ev. 178–001 Vodokrty“ zahrnoval rekonstrukci mostu ev.č. 178–001 včetně 114 metrů dlouhého úseku komunikace druhé třídy.
Projekt „II/117 Průtah Blovice, Husova ulice“ zahrnoval rekonstrukci 594 metrů dlouhého úseku silnice č. II/117.
Projekt „Přeložka silnice II/184 – Obchvat Hájek“ řešil především problém přetíženosti obce Hájek silniční dopravou.
Projekt se týkal rekonstrukce průtahu obcí Krchleby (silnice III/18323).
Projekt „II/189 Klenčí pod Čerchovem – Lísková, rekonstrukce průtahu Lísková" se týkal rekonstrukce silnice II/189 v celkové délce 9 470 m.
Projekt „II/197 Horšovský Týn – Srby“ se týkal rekonstrukce 1 115 metrů dlouhého úseku silnice II/197.
Projekt „II/201 Manětín – průtah“ zahrnoval rekonstrukci 253 metrů dlouhého úseku silnice č. II/201.
Předmětem projektu bylo provedení komplexní rekonstrukce stávají komunikace ulice K Hrádku v celé délce a dále rekonstrukce části ulice Ve Višňovce.
Předmětem projektu byla rekonstrukce 19 910,17 m dlouhého úseku silnice II/605 od hranice okresů Tachov a Plzeň sever až po město Bor, s vynecháním intravilánu obcí.
Projekt II/180 Zruč II. etapa (křižovatka Nynice – Chrást) řešil rekonstrukci křižovatky silnice II/180 se silnicí II/231 v intravilánu obce Zruč.
V rámci projektu „III/11724 Obchvat Rokycany – Hrádek, úsek 1“ byla v prostoru mezi silnicí II/183 a III/11732 v délce více než 1,7 km provedena přeložka silnice třetí třídy jako první etapa obchvatové komunikace, která v budoucnosti spojí Rokycany s Hrádkem.
Projekt řešil rekonstrukci silnice II/235 v úseku od Zbiroha, ul. Pujmanové až po křižovatku se silnicí III/23511 na Přísednici a Jablečno.
Projekt se týkal výstavby nového 499,68 m dlouhého úseku silnice II/192 u obce Úborsko včetně výstavby nového mostu.
Projekt „III/0228 Přeložka Klatovy, Pod Borem – Tajanov (severozápadní obchvat Klatovy)“ řešil především problém přetíženosti města Klatovy silniční dopravou.
Projekt řešil rekonstrukci stávající komunikace III/18014 o délce 776 m v obci Dýšina.
Projekt přeložky 800 m dlouhého úseku silnice III/19351 v katastru obcí Černovice a Nemněnice nahradil stávající komunikaci vedoucí uprostřed areálu Ústavu sociálních služeb aby zajistil odstranění bezpečnostních rizik.
Projekt se týkal rekonstrukce 870 m dlouhého úseku Zámecké ulice (silnice III/11739) ve Spáleném Poříčí.
Projekt Rekonstrukce silnice II/193 D5 – hr. okr. Tachov zrekonstruoval 7 599 m dlouhý úsek silnice II. třídy ve špatném technickém stavu včetně křižovatky silnic č. II/193, č. III/19333 a č. III/19337 u obce Skapce.
Cílem projektu „Obchvat Všerub“ bylo zkvalitnění dopravní infrastruktury, bezpečnější a plynulejší provoz po komunikaci a zlepšení podmínek, zejména pro těžkou nákladní dopravu v okolí obce Všeruby (Plzeň – sever).
Projekt Mosty ev.č. 180–036,180–037,180–038 přes řeku Mži se týkal rekonstrukce tří mostů na silnici II/180.
Projekt Přeložka komunikace II/196 v Poběžovicích se týkal vybudování obchvatové komunikace ve městě Poběžovice (okres Domažlice), která je součástí širšího řešení tzv. Podčeskoleské tangenty.
Projekt „Přeložka silnice II/190 Železná Ruda – Špičák“ napomohl rozvoji cestovního ruchu přilehlé oblasti Šumavy, zvýšil bezpečnost silničního provozu a umožnil autobusové propojení Nýrska, Hojsovy Stráže, Špičáku a Železné Rudy.
Projekt nové 5,3 km dlouhé silnice III. třídy řeší dopravní napojení venkovských sídel Chanovic, Nové Vsi a přilehlé oblasti.